Alla inlägg den 19 september 2009

Av Maria - 19 september 2009 20:41

Ja idag var jag på stan med Camilla och Flisan. Kul att se dem, är långt mellan gångerna nu när man jobbar bägge 2.

Jag och lilleman tog bussen in, så skönt att slippa parkeringsgaragen :) Sen blir jag så snål när jag faktiskt har månadskort på bussen.

Var på jakt efter vinterskor, men hittade inga så jag har beställt på www.brandos.se Skönt att få göra bort vinterkläder. Eftersom man inte haft barn tidigare, så är det svårt att veta vad man behöver.


Har idag shoppat:


  • Mockasiner till barngympan
  • Halkmatta till badkaret
  • Vinterhandskar med dragkedja ner till tummen på Lilla Miraklet
  • 2-delade pyjamaser (hatar "hela")


  



Pyajamas från KappAhl



  




Supersköna handskar från Didriksson

Ovido - Quiz & Flashcards