Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Maria - 20 oktober 2010 13:02

Är det bara jag som älskar att shoppa via internet? Det är ju så skönt att kunna shoppa hemifrån soffan =) en stor favorit är www.tradera.com Gör lite fynd nu och då, men visst lyckas man buda hem det som är mindre bra oxå. Fick igår hem mina senaste bud från tradera och jag blev jättenöjd.


 


En superfin vinterjacka till Charlie från Lindex som är helt oanvänd för 160kr inklusive frakt




  


En superfin tunika till mig själv för 37 kr inklusive frakt




Har även haft en långweekend hemöver Jämtland. Var först ett par dagar hos min mamma och pappa. Sen for vi till Roalds föräldrar ett par dagar och turnén avslutades sen hos min syster Monica i Östersund. Saknar min familj allt för ofta, önskar man bodde på samma ort.

Skönt är det iaf att vara hemma i sitt eget hus igen. Borta bra men hemma bäst! Tror både Ellen och Charlie gillade att vara hemma igen =)



  Kram på er 

Ovido - Quiz & Flashcards