Alla inlägg den 9 november 2010

Av Maria - 9 november 2010 11:07

Verkar ordna sig så vi kan ha dop den 25/12 hemma hos mina föräldrar i Jämtland. Det är lite pyssel att hitta en dag som passar alla eftersom mina syskon och jag är utspridda i detta avlånga land. Men det verkar som om det fanns en präst som kunde ställa upp. De ska bara ringa och bekräfta det =) Skönt!


Nu är det oxå svart på vitt att Roald blir arbetslös den 30/4 2011. :( Skönt att ha ett datum iaf. Det är ju ett tag kvar, så han har ju tid på sig att söka jobb. Men det spräcker min plan på hur jag skulle vara mammaledig. Hade tänkt dela upp den, men det är nog inte så poppis om Roald ber om pappaledigt det första han gör på ett nytt jobb.



 




Äntligen gillar Charlie duplo. Denna låda har stått orörd sedans hans 1-årsdag!



 



Ellen sover gott medans brorsan busar runtomkring.  

Ovido - Quiz & Flashcards