Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Maria - 19 augusti 2010 10:26

Ja då var den 19 augusti här. Konstigt vad tiden går fort. Tycker nyss jag gjorde grav-testet och väckte Roald för att berätta att det var positivt =) Snart har vi våran bebis här. Snart ska Charlie bli storebror. Märkligt!

Allt är lugnt i magen, inga känningar. Det jag tycker är annorlunda sen ett par dagar:

 

  • Tycker dock att magen sjunkit ordentligt, den är mkt mjukare upptill.
  • Sen är jag konstant kissnödig och det kommer bara några droppar ibland, så bebisen trycker nog på neråt.
  • Jag är ofta hungrig. Kroppen laddar nog för förlossing

Försöker njuta nu av att ha en bebis i magen och spänningen inför förlossningen. Ser verkligen fram emot förlossningen, att få se bebisen! Sen myser jag lite extra med Charlie, att bara få vara vi 3 ett tag till.

 

Går bra för Charlie på dagis. Han är ledsen när jag lämnar, men det  går fort över. När jag hämtar berättar han hur roligt det är på förskolan =)

Idag bajsade han för andra gången på pottan. Så stolt han blir och det är ju så kul att få spola ner det i toaletten. =) MIn stora kille. Tycker nyss han föddes...

 

 

   Kram på er och ha en bra dag

Ovido - Quiz & Flashcards