Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Maria - 6 oktober 2011 11:50

Jag har börjat ladda för  helgen då jag ska följa med min jobbarkompis Cajsa, hennes syster och kompis till Ö-vik för att gå på Ladies Night. Det innebär lite shopping, äta god mat + dricka lite vin och hotellnatt med hotellfrukost. Hur lyxigt låter inte det för en 2 barnsmamma =) =)



 

Av Maria - 6 oktober 2011 11:44

Idag hade vi en riktigt bra morgon. Charlie tog på sig allt förutom mössan. Vet inte om det berodde på att han fick gå i jeans till dagis och ta på sig galonisar där. Skönt iaf med en tjafs-fri lämning.

Ellen tjuter av förtjusning när vi närmar oss deras avdelning. Hon verkar älska sin förskola! =)


Jag tog mig en tur på ICA MAXI. Så skönt att gå alldeles ensam och kika. Köpte ett par jeans till Charlie på Strömpilen, då dem han har börjar bli för små. Han är en riktig jeans-kille. I går hände en olycka på dagis så dem tog på han ett par mjukbyxor. Han smågrät och sa till mig innan vi skulle gå ifrån föris:

- Jag vill inte ha mjukbyxor, dem är inge snygga!


                       Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards