Alla inlägg den 2 december 2011

Av Maria - 2 december 2011 22:04

Trots bristen på snö börjar julkänslan infinna sig. I år ska vi fira här hemma och det ska bli riktigt skönt!! Julklapparna börjar bli klara, så nu ska maten börja planeras =)

Annars har jag fullt upp. Det enda jag hinner med är att jobba och umgås med familjen. Tycker dagarna springer iväg.

Här kommer lite bilder från senaste tiden:


     

Mina finaste!! 

 


Vi har bakat lussebullar och det är så gott!



Charlie imponerade på oss när han körde iväg i full fart på Dirt Bike Banan =) Han brukar vara försiktig av sig.

 

 


Gjort 2 försök att ta julkort, men en viss herre såg extremt uttråkad ut... Imorgon hoppas vi på en gladare storebror =)  



Mammas snälla granne hjälpte mig brodera en adventskalender, igår fick Charlie äntligen öppna första luckan. Jag köpte en Blixten kalender och slog själv in alla leksaker och hängde i våran =)  Sen har han även fått en chokladkalender av farmor.

 

  Trevlig advent på er!





   

 


Ovido - Quiz & Flashcards