Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Maria - 21 februari 2011 10:58

Ja det kan jag säga om min träningsvärk i ljumsken. Min gåstil påminner om en 100-årings. Hoppas kvällen kick´n box kan mjuka upp mig. =)


Fortsatt feber för Ellen + snuva och hosta. Stackars min lilla tös. Charlie är feberfri, men snoren rinner. Så han är lite grinig och gnällig. Inte kan man gå ut heller i det fina vädret då lillan är sjuk. Så vi fördriver tiden inne så gott det går.


Bjuder på lite bilder från Roalds 30-årsfest!


 



Bröderna Johannessen i köket



   



Ellen med farfar (här var hans ben inte av) =)




Tillsammans med fina Lotta

   



Kul att dansa med farbror Tocka



     




   



       



                      Finaste Erika + Cesse och Familjen Mårtensson/Lundgren!

 

 



                            



Fin tröja som Roald fick ha på sig =)

 

Ja det var en bra fest med våra finaste vänner och maten blev lyckad! Jag och barnen for hem vid halv nio för då var dem trötta. Charlie dansade tills benen inte bar honom längre. =) Skönt dock att allt är gjort nu, för det är ju lite pyssel med allt.

 

                       Stor kram på er och hoppas ni får vara friska!

Ovido - Quiz & Flashcards