Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Maria - 17 juli 2011 17:09


 

Denna underbart fina tavlan ska jag beställa till Ellens födelsedag den 31/8. Kommer bli så fin på hennes nya rum. På www.isaform.se finns dem mest underbart fina barntavlor. Tror Charlie ska få en i julklapp, fast ett annat motiv. =) Hoppas dessa tavlor kan vara något dem kommer behålla i många år framöver.


Trött idag. Jobbat 2 nätter och imorse när jag kom hem så fick jag skjutsa in Roald på primärvårdsjouren inne i stan. Han har rejält ont i hö armbåge. Kan inte räta ut den. Provat med antiinflammatorisk medicin utan resultat. Visade sig att han hade vätska i leden + rejäl inflammation från triceps ner i handleden. Fick utskrivet en mer rejäl antiinflammatorisk medicin. Så nu blir han hemma från firman en vecka till att börja med. Ja så kan det gå vid överansträngning... Ja så idag blev det 2 timmars sömn för mig. Tur jag inte ska jobba en natt till.


    Kram på er 

Ovido - Quiz & Flashcards