Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Maria - 24 augusti 2011 10:43

För tre nätter sen så flyttade Ellen in på sitt rum. Kändes lite konstigt att flytta in min bebis i ett annat rum. Gick jättebra första natten, men sen slog förkylningen till. Så dem senaste två nätterna har varit upp och ner. Inatt sov jag och barnen i våran säng och Roald fick ta Charlies då han kom hem från jobbet (blev en lång dag för honom igår). Jag är tjock i halsen och allmän seg, hatar att vara förkyld.

Vi har iaf piffat lite i Ellens rum. Hennes fina tavla från www.isaform.se är uppe och sen beställde jag söta bokstäver i filt från www.filtbokstaven.se Ja det tar sig!

Nästa vecka fyller lillskruttan 1 år, så jag funderar på vad hon ska få i present. Måste ut på stan litegrann och kika nån dag!


 

Ovido - Quiz & Flashcards