Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Maria - 20 januari 2012 22:09

Tack  Emma (http://eastrom.blogspot.com/) för att jag fick köpa den fina ramen. Nu ska jag bara fundera över vart den ska hänga. Inte hundra nöjd över korten, men det kan man justera eftersom!



Äntligen har hela familjen helg. Idag var jag och barnen på badhuset och det var så mysigt att få hitta på ngt kul ihop. Barnen hade jätteskoj och det gick hur smidigt som helst.

Ser fram emot att få träna imorgon på förmiddan, känns som evigheter sedan =) Är så svårt att kunna ta sig iväg då man jobbar skift. Oftast då man ska iväg är just när barnen ska lägga sig och det känns inte så schysst! Men nu i helgen ska jag ta mig iväg, rå om mig själv litegrann =)


Trevlig Helg på er!!

Av Maria - 20 januari 2012 22:05

   


Det värmer en mammas hjärta att se hur mycket dem tycker om varandra. Visst har dem sina bråkande stunder, men mest är det kärlek. Det känns bra att veta att dem kommer alltid ha varandra.

Mamma älskar er till månen och tillbaka...   

 
Ovido - Quiz & Flashcards