Direktlänk till inlägg 3 september 2009

Pampigt värre

Av Maria - 3 september 2009 20:35

Ja då är vi hemma igen efter en tur hos våra föräldrar. Så mysigt att träffas lite. Vi for hem tidigt idag eftersom vi hade en släpvagn full i ved att dra på. Hemresan gick bara bra. Stannade en gång då lilleman blev ilsken och rastlös. Vi kollade på lite kossor :) Hämtade ut 3 paket på kiosken när vi kom hem, sånt är ju alltid kul! Så imorgonkväll ska gardiner i vardagsrummet upp.


Sängbenen har kommit så dem har vi monterat. Den blev hög, känns pampig. Charlie måste kliva upp via en pall :) Försökte få Charlie att posera vid sängen så ni får ett hum om hur hög den är. Ska få till en sänggavel till veckan.




 
 
Erika

Erika

3 september 2009 21:54

Fin säng :) Ni får ha stor koll på Charlie nu då så han inte ramlar ur den.

http://eraijka.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Maria

4 september 2009 12:02

Jo vi låter han gå ner själv från sängen så han förstår att den är hög. :) Men lite extra kolla får man allt ha.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 17 oktober 2012 17:55

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 17 oktober 2012 17:54

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 12 oktober 2012 17:42

Ja vintern börjar komma allt närmre. Känner mig lite stressad över vinterkläderna. Fick iaf tid över för att köpa Charlies vinterjacka idag. Det är 20% på juniorkläderna på Stadium. Dåligt med jackor till dem mindre barnen. Hittade ingen snygg till E...

Av Maria - 9 oktober 2012 10:33

Alla verkar ha läst Läckbergs böcker, så nu är det väl min tur! Tycker jag känner igen början. Läst den tidigare? Kanske börjat men inte läst ut den... Ska jobba eftermiddag. Barnen var inte sig lik när jag lämnade dem. Brukar knappt hinna säga hej d...

Av Maria - 30 september 2012 09:10

Intressant att se hur intresset växer fram. Charlie börjar intressera sig för bokstäver. Speciellt sitt namn. Nyss skrev han sitt namn utan att "kopiera"! Stolt mamma man är! Det är inte bara Gunilla "housewife" Persson som tycker sitt barn är begå...

Ovido - Quiz & Flashcards