Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Slipar och spacklar

Av Maria - 28 september 2009 18:01

Ja nu har vi tagit tag i lillemans rum. Roald har slipat idag. VI har lagt upp ett schema så rummet ska vara klart till helgen, då kanske mormor och morfar kommer. Tapeter är köpta (går i beige/grönt) och golvmatta beställd. Kul!

Ngn som har tips på en bra förvaringsmöbel som man kan köpa i Umeå?


Charlies vintersko från (Pax stubbe) www.brandos.se kom idag. Hittade ju inga PAX på stan, men idag på MAXI såg jag samma modell. Skitsamma, nu är dem hemma. Jättefina skor, känns varma och lätta. Var även idag på Din Sko och köpte fodrade stövlar som Charlie kan ha i höst. Det går åt pengar på dessa små.



  




I helgen har jag jobbat. Det har varit lugnt och skönt.

Dem ringde idag från jobbet ang hur man ska få till det i nov och december då jag måste gå ner i tid. Men det verkar bli bara bra.


Stor grattis till syrran Malin som vann sig en hacka på bilbingo. Hon och mamma har då tur i spel. :) Orättvist! Jag utmanade ödet idag och köpte 2 triss, vann 50:- men inget mer! Tagit ut 2 nya, så vi får se om man har ngn tur.


Lämnade in min skit-telefon idag. Dem skulle skicka iväg den igen. När man lämnat in den 3 ggr för samma fel /4ggr för olika fel så kan man få ut en ny. Skrikandes Funderar på att lägga ut den på blocket sen och skaffa en annan.


    Sköt om er! Kram kram

 
 
Camilla

Camilla

28 september 2009 20:16

Charlie får ju va hos oss hur mycket han vill! Det är bara att säga till i tid så vi inte åker bort! Hur gick det den där lördan du pratade om idag? PUSS

http://mammamillan.bloggagratis.se

 
Erika

Erika

29 september 2009 19:45

Åhh, är det inte alltid så att man finner d man söker då man redan funnit det på ett annat ställe? Vi måste komma å kika sen hur d blir på Charlies rum, tror d blir så fint så :) Kramen

http://eraijka.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 17 oktober 2012 17:55

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 17 oktober 2012 17:54

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 12 oktober 2012 17:42

Ja vintern börjar komma allt närmre. Känner mig lite stressad över vinterkläderna. Fick iaf tid över för att köpa Charlies vinterjacka idag. Det är 20% på juniorkläderna på Stadium. Dåligt med jackor till dem mindre barnen. Hittade ingen snygg till E...

Av Maria - 9 oktober 2012 10:33

Alla verkar ha läst Läckbergs böcker, så nu är det väl min tur! Tycker jag känner igen början. Läst den tidigare? Kanske börjat men inte läst ut den... Ska jobba eftermiddag. Barnen var inte sig lik när jag lämnade dem. Brukar knappt hinna säga hej d...

Av Maria - 30 september 2012 09:10

Intressant att se hur intresset växer fram. Charlie börjar intressera sig för bokstäver. Speciellt sitt namn. Nyss skrev han sitt namn utan att "kopiera"! Stolt mamma man är! Det är inte bara Gunilla "housewife" Persson som tycker sitt barn är begå...

Ovido - Quiz & Flashcards