Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

Fortfarande feber

Av Maria - 9 maj 2010 19:22

Fortfarande feber hos lilleman. 40 grader igårkväll och 39 ikväll. Men är pigg och äter. Var feberfri en sväng i fredags, men det vände lika fort. Ja vad är detta? Tänder? 3-dagarsfeber? Drygt när det är så länge. Man vill ju bege sig ut i det fina vädret. Fick även tacka nej till Alvas 2-årskalas idag. Tråkigt, men vi får fira en annan dag.

Vi har fullt upp nu med fasadtvätt, krattning, rabatter m.m Har äntligen beställt husfärg. Vi knackade på i det hus med den fina färgen, men dem hade ingen färgkod. Visste endast färgmärke, kollektion och årtal. Vi har iaf hittat en färg som verkar likna. Känns spännande!


Ska snart iväg och jobba natt. Sovit alldeles för lite, men man får bita ihop sista natten. Både jag och Roald jobbar inatt, så Farbror T sitter barnvakt. =)


    Ha en bra kväll!

 
 
Erika

Erika

9 maj 2010 21:25

Spännande, vill ju se vad ni pysslar med hemma hos er :) Snart får ni komma å hälsa på oss, jag längtar till vi får packa ner allt å flytta!

http://eraijka.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 17 oktober 2012 17:55

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 17 oktober 2012 17:54

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 12 oktober 2012 17:42

Ja vintern börjar komma allt närmre. Känner mig lite stressad över vinterkläderna. Fick iaf tid över för att köpa Charlies vinterjacka idag. Det är 20% på juniorkläderna på Stadium. Dåligt med jackor till dem mindre barnen. Hittade ingen snygg till E...

Av Maria - 9 oktober 2012 10:33

Alla verkar ha läst Läckbergs böcker, så nu är det väl min tur! Tycker jag känner igen början. Läst den tidigare? Kanske börjat men inte läst ut den... Ska jobba eftermiddag. Barnen var inte sig lik när jag lämnade dem. Brukar knappt hinna säga hej d...

Av Maria - 30 september 2012 09:10

Intressant att se hur intresset växer fram. Charlie börjar intressera sig för bokstäver. Speciellt sitt namn. Nyss skrev han sitt namn utan att "kopiera"! Stolt mamma man är! Det är inte bara Gunilla "housewife" Persson som tycker sitt barn är begå...

Ovido - Quiz & Flashcards