Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Maria - 26 maj 2010 13:06

Min älskade Charlie fyller idag 2 år. Tänk vad tiden går. Kl 00,39 inatt fyllde han 2 år. Tyvärr fick han feber igår eftermiddag, så vi fick ställa in tårtkalaset ikväll. Men förhoppningsvis är han pigg i helgen så han kan busa med lite kompisar.

Firade honom lite i söndags, då var bland annat Faster Ann-Irene här.

Tänk vad stor min prins är. Tror jag älskar honom mer och mer för var dag som går.



 



Tack moster Malin för det fina picknickbordet. Blir kanon i sommar att fika vid







  



Jag och min gosiga faster Ann-Irene




    



Charlie 2 år den 26 maj. Tyvärr har han feber idag, men är ändå pigg.


 



Fick en fin sulky att styra nallen i av mamma och pappa


   




En cool grävare har han fått av pappa och mamma + en massa sommarkläder




                          Stort GRATTIS på dig älskade unge  

Av Maria - 26 maj 2010 12:47

Dygnet skulle behöva ha fler timmar + bättre väder. Vi har fullt upp med att måla huset, men det är inte så lätt då med en 2-åring och dåligt väder. Man tar vara på dem timmar som finns tillgängliga. Men hittills är vi supernöjda med färgvalet, så det ska bli kul att se det färdiga resultatet. Jag försöker hjälpa till att måla där man inte behöver klättra på den stora stegen. Som tur är har vi en färg som gravida kan måla med. Vill gärna dra mitt strå till stacken oxå... Men Roald gör ju det mesta och han är verkligen en klippa.


 



Charlie ser till så att pappa inte ramlar =)



  



Charlie hittar pappas verktyg i garaget



Magen växer så det knakar. Får ofta höra att den blivit stor. Undrar hur man ska se ut innan BF-datumet är här   

Men det är full aktivitet och ibland känner man en rumpa eller rygg som sticker ut ordentligt. Börjar bli nyfiken på bebisen nu...



  


Magen i början av vecka 28






Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards