Direktlänk till inlägg 26 maj 2010

Dygnet skulle ha mer timmar

Av Maria - 26 maj 2010 12:47

Dygnet skulle behöva ha fler timmar + bättre väder. Vi har fullt upp med att måla huset, men det är inte så lätt då med en 2-åring och dåligt väder. Man tar vara på dem timmar som finns tillgängliga. Men hittills är vi supernöjda med färgvalet, så det ska bli kul att se det färdiga resultatet. Jag försöker hjälpa till att måla där man inte behöver klättra på den stora stegen. Som tur är har vi en färg som gravida kan måla med. Vill gärna dra mitt strå till stacken oxå... Men Roald gör ju det mesta och han är verkligen en klippa.


 



Charlie ser till så att pappa inte ramlar =)



  



Charlie hittar pappas verktyg i garaget



Magen växer så det knakar. Får ofta höra att den blivit stor. Undrar hur man ska se ut innan BF-datumet är här   

Men det är full aktivitet och ibland känner man en rumpa eller rygg som sticker ut ordentligt. Börjar bli nyfiken på bebisen nu...



  


Magen i början av vecka 28






Kram på er

 
 
Sara

Sara

26 maj 2010 15:13

Härliga bilder, å vilken go´mage du fått:-). Händer verkligen mkt. nu...går fort som attans.
Hoppas ni mår bra? Kraaam

http://Novismamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Fanny

27 maj 2010 16:17

Men Maria vad fin du är i din lilla mage =) Och Charlie växer så det knakar ju ! Synd att man inte träffs så ofta men ni får ju dras med Henrik i helgen iaf=) Tänkte bara tala om att jag tittar in här ibland så man hänger med lite i vad som händer. Får väl hoppas att vi ses nått här framöver. Kramar fr¨ån Fanny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 17 oktober 2012 17:55

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 17 oktober 2012 17:54

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 12 oktober 2012 17:42

Ja vintern börjar komma allt närmre. Känner mig lite stressad över vinterkläderna. Fick iaf tid över för att köpa Charlies vinterjacka idag. Det är 20% på juniorkläderna på Stadium. Dåligt med jackor till dem mindre barnen. Hittade ingen snygg till E...

Av Maria - 9 oktober 2012 10:33

Alla verkar ha läst Läckbergs böcker, så nu är det väl min tur! Tycker jag känner igen början. Läst den tidigare? Kanske börjat men inte läst ut den... Ska jobba eftermiddag. Barnen var inte sig lik när jag lämnade dem. Brukar knappt hinna säga hej d...

Av Maria - 30 september 2012 09:10

Intressant att se hur intresset växer fram. Charlie börjar intressera sig för bokstäver. Speciellt sitt namn. Nyss skrev han sitt namn utan att "kopiera"! Stolt mamma man är! Det är inte bara Gunilla "housewife" Persson som tycker sitt barn är begå...

Ovido - Quiz & Flashcards