Alla inlägg den 16 december 2010

Av Maria - 16 december 2010 11:46

Tippi tippi tipp tapp... Ja denna låt sjunger Charlie gärna här hemma. I veckan här var det luciafirande på dagis. Dem höll till ute, så det var svårt att få till några kort. Jag blev lite våt i ögat när jag såg han lussa. Min lilla kille är så stor att han är med i luciatåg. Charlie sjöng inte så mkt, han verkade mest brydd över varför det var så mycket folk som stod där och applåderade =)


Man blir alltid lika glad när man får hem de han gjort på dagis. =) Måste skaffa en stor låda som man kan lägga allt i. Roligt att spara det. Typiskt mig att spara allt...


Imorgon åker vi förhoppningsvis hem till mormor och morfar om vädret tillåter. Ser verkligen fram emot att träffa alla. Speciellt syster Malin som jag inte sett sen i somras. Hon har inte heller träffat Ellen, så det ska bli så kul!  Vi blir borta tills efter nyår. Så skrives vi inte mer så vill jag önska er en

 

GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!!

 

 

 

 

God Jul från Charlie och Ellen =)

 

 

     

 

 

Mina bustroll

 

 

 

 

Ellen gymmar. Hon ligger på mitt gamla My Little Pony täcke. Nostalgi!

 

 

 

 

 

Charlie har gjort en lykta på dagis och han hade även med ett paket åt mamma och pappa. =) =)   

Ovido - Quiz & Flashcards