Alla inlägg den 3 december 2010

Av Maria - 3 december 2010 10:36

Var igår och hämtade ut Ellens kort hos fotografen. Såg verkligen fram emot att få hänga upp bilderna bredvid varandra idag. Hade Charlies ram lutad mot mitt ben medans jag skulle spika. Hör hur glaset går sönder. Då står Charlie på ramen och glaset har gått i tusen bitar. Oj så ledsen jag blir och arg, för jag är så rädd om dessa kort. Charlie åker raskt upp på sitt rum och jag sätter mig sedan ner och gråter. Blir så arg att jag gråter... Charlie gråter... Ja han kommer inte ut från sitt rum på hela tiden som jag städar ihop glaset. Han förstod nog inte att glaset skulle gå sönder.... Ja vi kramades sen och blev vänner! Korten klarade sig iaf, så vi behöver bara fixa nytt glas.



 


Charlie 3 månader 2008 (utan glas)


 



Ellen 3 månader 2010 (med glas)


 



Huvud, hand och fot


  



Bägge på plats, dock en utan glas

Ovido - Quiz & Flashcards