Direktlänk till inlägg 14 juli 2011

Tapeter

Av Maria - 14 juli 2011 17:46

Vi är i startgropen med lillpigans rum. Står lite stilla. Det är  ju inte kul att spackla och slipa. Men sätter man igång så går det fort.

Vi har kikat lite på tapeter och har fastnat för ngt sånt här:


     


Gärna ngt randigt. Den med bredare ränder fanns tyvärr endast att visa i blått, men vill ha den i lila/rosa ton. =) Må ut och kika på dem i verkligheten, man får bättre uppfattning då.

Märker att jag gillar randigt även på kläder, precis som min mor. Man blir väl mer och mer lik sin mor för var dag som går =)))

 
 
Ingen bild

Cajsa

14 juli 2011 22:11

Snygga! Vad är det för tillverkare på dem?

 
Ingen bild

Cajsa

14 juli 2011 22:12

Snygga! Vad är det för fabrikat på dem?

 
Ingen bild

Malin

15 juli 2011 00:01

Ja, jag har fått pippi på saker i rött och vitt.. är ju också ett morsarv. Flickornas tapeter i rummet t.ex och sedan deras nya servis..mm mm. Nu är snart golvet inne i deras rum ialla fall. Går fort bara man kommer igång. Kram

 
Emma

Emma

15 juli 2011 19:26

Visst är det kul att planera och titta på tapeter! Jag planerar oxå för frökens rum, jag var först oxå inne på randigt men efter att storebror fick en småprickig vägg så får nog fröken den likadan, men vad resten av väggarna ska få för tapet återstår att se!

http://www.embra.blogg.se

 
Ingen bild

Maria

16 juli 2011 22:19

Ja det finns ju såååå mkt fint =)
Tapeterna är från Designers Guild. Hittade dem på www.tapetorama.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 17 oktober 2012 17:55

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 17 oktober 2012 17:54

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 12 oktober 2012 17:42

Ja vintern börjar komma allt närmre. Känner mig lite stressad över vinterkläderna. Fick iaf tid över för att köpa Charlies vinterjacka idag. Det är 20% på juniorkläderna på Stadium. Dåligt med jackor till dem mindre barnen. Hittade ingen snygg till E...

Av Maria - 9 oktober 2012 10:33

Alla verkar ha läst Läckbergs böcker, så nu är det väl min tur! Tycker jag känner igen början. Läst den tidigare? Kanske börjat men inte läst ut den... Ska jobba eftermiddag. Barnen var inte sig lik när jag lämnade dem. Brukar knappt hinna säga hej d...

Av Maria - 30 september 2012 09:10

Intressant att se hur intresset växer fram. Charlie börjar intressera sig för bokstäver. Speciellt sitt namn. Nyss skrev han sitt namn utan att "kopiera"! Stolt mamma man är! Det är inte bara Gunilla "housewife" Persson som tycker sitt barn är begå...

Ovido - Quiz & Flashcards