Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Maria - 19 januari 2011 13:05

Fick hem en av Roalds 30-års presenter och inser att jag skrivit 2010 istället för 2011. Skit oxå! :( Jaja, det får lov att stå så. Jag kanske kan fixa dit en 1:a... Annars var den riktigt fin!


Skulle oxå fara och få min rubella-vaccination idag. Men tror ni jag blir glad då jag får veta att jag inte får ta den när jag ammar. Åkt in till stan helt i onödan. Ja ja inte mycket att göra åt det. For en sväng på Strömpilen och kollade ut Roalds present. Var helnöjd då det var 25% rabatt på den...


Dax att klä på oss och hämta storebror på förskolan! Han var inte så glad imorse när jag lämnade honom, men det är mer regel än undantag. Jag blir så glad dem dagar han inte gråter när jag går. Känns så onödigt ibland att han ska vara ledsen då han egentligen inte behöver vara där...


  Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards