Alla inlägg den 21 september 2011

Av Maria - 21 september 2011 10:10

Ellen har nu lärt sig klättra upp i fåtöljen och har även börjat äta med sked. Ja vi får ju inte glömma att hon gärna hjälper mamma att plocka ur diskmaskinen.


     


Jag och Ellen myser sista veckan innan det är dax för inskolning. Nästa vecka kör vi igång och det verkar bli en inskolningsvariant då jag är aktiv i inskolningen. Så istället för någon timme per dag så är hon och jag där hela dagarna. Så det ska bara ta tre dagar att skola in, men jag är ledig ytterligare en vecka. Så vi tar det lugnt och försiktigt.


 

Roald tog ett kort på Ellen och jag sa då jag fick se kortet:

- Titta, en Maria-min.


Så där gör jag när jag skrattar på kort. Tycker inte om att le med tänderna... Kul att se sig själv i Ellen =) =)

Ovido - Quiz & Flashcards