Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Maria - 5 oktober 2009 21:53

Charlie har inte haft ngt eget rum. Först nu har vi tagit tag i det (efter tjat från min sida) =)

Det blev riktigt bra. Vi trodde att vi valt en beige-aktig tapet, men den visade sig vara mer åt det blå-grå hållet. Men det blev klockrent. Tur man blev nöjd trots missen! Men ni vet väl att västerbottensosten kom till genom ett misstag.... Glad Vi blev klara med piffningen sent igår, så tyvärr missade jag Charlies reaktion imorse när han vaknade. Jag var på jobbet.  Han hade blivit så glad: TITTA, gastade han och rusade in. Han älskar sitt bord och sina stolar. Ja han funderade nog vad vi höll på med igår. Inte lätt att tapetsera med en 1.5 åring som vill hjälpa till.




  




Chefen övervakar oss medans vi tapetserar :)

 

 

 





Färdigt. Lite mer piffning så det blir det bra.



 



Fondväggen




  




Den blå-grå tapeten och det nya golvet

 

 

 

Vi har mormor och morfar på besök. Mysigt! Men vi är alla trötta, så det blir en tidig kväll. Jag vet vart jag ärvt min kvällströtthet ifrån :)

Imorgon ska vi ta en mysig promenad i det fina vädret! Jag ska njuta av att vara ledig ända tills fredag kl 21. Jippie!

 

 

   Kram på er





Ovido - Quiz & Flashcards