Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Maria - 13 oktober 2009 22:13

Kännt mig seg i skallen idag. Hade ont i halsen igår kväll, men det känns idag bättre.

Charlie har ett par dagar haft snuva och liiite hosta. Men han är pigg.

Pappa Roald var idag till naprapaten och knäckte till sin rygg. Så vi dras med lite krämpor här hemma =)

Jag och Charlie gick en sväng på stan medans R knäckte till sig. Köpte bla ett par fleecebyxor på Stadium som Regina tipsade om. Funderar på om man ska köpa tunnare överdragsbyxor åt Charlie eller "täckbyxeliknande". Tips? Hittade bara täckbyxor på stan idag... Är så kallt ute nu, så ett par vanliga byxor känns för kallt nu. Så svårt att veta hur man ska klä honom bra.


Njuter av att vara ledig. Är fortfarande seg efter att 2 dgr i sträck sovit lite (då jag jobbade natt). Men jag sov som en klubbad natten som varit!

Går dåligt för Charlie att sova i sitt rum. Han vaknar oftast efter några timmar och är så ledsen. Är nog förkylningen som spökar lite...


NU ska jag gå ner och sy klart kappan till Charlies rum. Har lånat mammas symaskin. :)


    Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards