Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Maria - 10 oktober 2009 16:57

Vad är det för vandalist-ställe man kommer ifrån?



http://op.se/stromsund/1.1426656

Av Maria - 10 oktober 2009 02:40

Ja då har man påbörjat första natten av 3. Har 3 nätter på mitt schema. Tycker det är ganska skönt med natt ibland, så man slipper dem vardagliga rutinerna på jobbet. Vi har en lugn och skön natt. Så det börjar bra... :)

Känner mig jättepigg, gjorde mycket att jag fick sova 1 timme igårkväll.


Förra natten sov lilleman hela natten (21-07) i sin säng och sitt rum. Jag var upp ett par gånger för att se så han levde... Haha! Hoppas det går lika bra inatt. Ett bra tag så har han sovit mellan mig och maken. Vore så skönt om man kunde få sin säng för sig själv.


Roald och Charlie var på Öppna förskolan idag(pappaöppet). Då hade han sån tur att han fick väga och mäta Charlie. Dem hade lite dötid på BVC. Nu väger han 11700 gram och är 84 cm lång. Han har gått ner på viktkurvan, så han ligger precis på medelkurvan. Men på längden ligger han ett par snäpp över medel. Är inte alls konstigt att vikten inte skjuter iväg så som han rör sig. Det är ju fullt ös från morgon till kväll =)

Börjar komma mkt ord nu. Han härma vad man säger titt som tätt. Lillfisen min!

Det är oxå så roligt att se så mkt han förstår. Om man ber honom hämta saker, så gör han det. Han börjar bli stor min grabb.


Försöker göra en bra matlista för veckan. Tycker man äter samma mat jämt. Ngn som har tips på en god och lättlagad maträtt?


                Sköt om er och ha en bra helg!

Ovido - Quiz & Flashcards