Alla inlägg den 3 december 2009

Av Maria - 3 december 2009 21:55

Har blivit utmanad av Maria berätta 10 saker om mig själv. Oj vad svårt detta blir.


  1. Är väldigt familjekär. Saknar min familj varje dag. Blir avundsjuk på dem som har sina familjer nära. Min famillj bor mellan 25-60 mil ifrån mig.
  2. Jag tycker inte om att prata i telefon.
  3. Kan vara långsur av mig och har svårt att prata om det som tynger mig. Håller det tyvärr inom mig.
  4. Jag är som Anna Anka. Gillar brosk (speciellt på kyckling). kanske jag slipper cancer.
  5. Älskar min man otroligt mycket. Skulle inte kunna tänka mig att vara gift med ngn annan. Är lika kär i honom som för 6 år sedan.
  6. Är väldigt nöjd med mitt jobb som sjuksköterska. Kan inte tänka mig att jobba med ngt annat.
  7. Tycker min son är sötast i världen. Sötare än alla andra barn :) Vilken förälder tycker inte det...
  8. Har varit förlovad en gång tidigare i mitt liv.
  9. Har snattat när jag var liten. Råkade nyss oxå få med mig ett blöjpaket under vagnen utan att betala....
  10. Älskar att skåpäta på kvällen. Tyvärr...

Inte så mkt spännande.

Jag utmanar: Hanna & Camilla


Ovido - Quiz & Flashcards