Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Maria - 10 juni 2009 12:05

Nu har Charlies kompis Flisan fått öroninflammation som pricken över i:et. Har hon inte haft nog nu. Det är det ena efter andra. Vi vill skicka en megakram till våran lilla tös. *kramar hårt*




Söta lilla Felicia



Själv känner jag mig lite besviken. Jobbet ringde ang en eftermiddagstur imorgon. Jag tackade glatt ja, vill gärna komma ut en sväng. Sen ringer hon tillbaka för då hade hon sett fel på schemat. Jag var överflödig... :( Ja ja, nog hinner jag jobba så jag blir less. V. 31 ska jag tillbaka i tjänst igen. Då blir pappa Roald hemma med lilleman tills november. Så mysigt dem ska få det!


                 Kram Maria

Av Maria - 10 juni 2009 11:58

Idag damp det ner 2 filmer i brevlådan. Ser fram emot att se dessa. Ser verkligen fram emot att se Benjamin Button. Ska bli mysigt att mysa ner sig framför våran lilla hemmabio med en skål popcorn :)

Hoppas oxå lilleman ska tycka om Pettson och Findus. Än kanske han är lite väl liten att se den. Men vi lägger den till samlingen. :)


                                    








Ovido - Quiz & Flashcards