Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Maria - 13 juni 2009 20:08

 Jag och Charlie tog bussen in på stan idag. Det gick hur bra som helst. Så det ska vi göra fler gånger. Inga problem då alla är så hjälpsamma och vill hjälpa en på och av bussen. På bussen in fick man nämligen bära in vagnen på platsen som var avsedd för vagn/rullstol. Men hem kunde man styra in vagnen. Tror inte man kan åka alla bussar in från Holmsund med vagn, men dem turer som funkar är markerad i busstabellen med handikappsanpassad. :)


Jag och Camilla konstaterade idag att shoppa gör en gladare. :) Vi shoppade bara till oss själva, inget till barnen. Nä nu ljög jag för Charlie fick sig en keps på H&M. Jag shoppade upp mitt presentkort på H&M som jag fick på morsdag. Fick 2 linnen, 1 t-shirt och 1 kofta. Behöver verkligen lite nya kläder.

Barnen fick busa av sig lite i rådhusparken. Tråkigt att sitta i vagnen hela tiden.


Kram på er


Ovido - Quiz & Flashcards