Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Maria - 29 augusti 2009 06:14

Vi har en son som inte vill sova på kvällarna. Han är som sin far...sover länge på morgonen och vill vara upp på kvällen. Igår sov han till 9.30, men sov en kvart på dagen. Ändå var han upp till närmare 22. Lyckas man lägga honom tidigare så vaknar han efter en stund och är jätteledsen. Sover knappt i sin egen säng längre.

Kan vara hans kintänder som kommit i överkäken som spökar? Vad vet man. Idag ska jag väcka honom senast 8. Vända lite på dygnet. När jag inte är hemma så gillar Herrrarna Johannessen att sova.

 Wake up boys - Mummy is home!

Roald njuter iaf av att vara hemma. Igår gick dem på kondis och matade jättekaniner med maskrosor. Han tycker det är svårt att hitta på ngt på dagarna, så jag jobbar på att han ska gå på öppna förskolan. :)







Vid 22 slocknar lilleman på soffan

Av Maria - 29 augusti 2009 06:07

Idag vaknade jag halv sex. Kan inte skylla på lilleman heller för han sover än. Har jobbat mycket dag sista tiden så jag är som inställd på kl 5 tror jag :) Synd dammsugarna låter så hemskt, annars hade jag börjat städa och gjort bort det. Som sagt har jag jobbat mycket senaste 2 veckorna, så uppdatering här har jag inte orkat. Har en lugn vecka med 1 natt och 1 dag framför mig. Me like!



Våran säng kom från IKEA i tisdags, så nu sover vi som sultaner :). Men vi skulle visst ha 8 ben istället för 4. Så sängen står på golvet, får fler ben till veckan. 1 sänggavel ska vi göra själv, köpte tyg och skumgummi igår. Kommer lägga in bilder när den är klar. Tror den kommer bli snygg.







Charlie kollar kvalitén






Ovido - Quiz & Flashcards