Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Maria - 12 februari 2010 10:56

Ja igår fyllde man 28 år. Vad tiden går!!

Hade en supermysig dag med min familj och vänner. Tack för att ni kom och firade oss. Med oss menar jag mig och Roald. Roald fyller nämligen 29 år idag. Praktiskt med bara 1 tårta! =)


Vi fick:


* Presentkort på TeaterCafet där barnvakt ingår. Vi ska ut  och äta middag jag och Roald! =)

* En och annan peng

* Ett presentkort på Mio. Våra köksstolar är inte dem allra bästa. (En brakade i nyår)

* 2 brandsläckare och 1 brandfilt. Känns tryggt då man bor i hus och eldar kamin. Känns som vuxenpoäng!


Ja det var en underbar dag med familj och underbara vänner.

Våran allra största födelsedagspresent kommer dock inte förräns i augusti. Då ska Charlie bli storebror. =) =) =) Det är pga detta jag inte orkat blogga då jag varit sjuuukt trött och mått illa. Men nu känns det mkt bättre igen! =)






  



Charlie myser med farmor Inger








Charlie med goa mormor Majlis och morfar Jonny. Han håller i sin favvoleksak: TRAKTORN (detta är ett ord han säger all day long)  

Ovido - Quiz & Flashcards