Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Maria - 22 februari 2010 07:51

Ja nu får kylan snart ge sig. "Bara" -15 idag, då vi haft närmare -20 senaste veckan. Man kan ju inte vara ute och göra ngt.

Igår for vi in till Fam Edström/Berg och åt pizza. Var så kul att ses. Ska troligen fara till Leos idag och leka med barnen. Men först ska Charlie på dagis medans jag är hos mitt andra besök hos barnmorskan.


Bion Farsan som vi såg i fredags var helt ok. Tror Roald uppskattade den mer än jag, han gillar såna där komedier. Jag höll på somna mitt i filmen, men jag tuggade energiskt på popcorn och drack nästan 7 dl coca cola :) Kan säga att jag fick kissa lite på natten.   Det var helt sjukt härligt att få komma ut och göra ngt. Hade gått jättebra för Charlie och Farbror T här hemma. Sån tur vi har...


Stor kram till alla mina vänner och goa familj! Bjuder på en fin vinterbild. Vill ha fler milda och soliga dagar.




  

Är och åker snowracer på Bräntebacken

Ovido - Quiz & Flashcards