Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Maria - 16 februari 2010 20:37

Nu vill jag ha vår, eller försommar som det är här uppe i norr. Så nu har jag bestället en duk (present från syster Malin) och gardiner till vardagsrummet. Bägge i olivgrönt och från Ellos. Jag gillar grönt... Skulle haft lite mer piffsaker i grönt! =)



  



Gardinerna som det var väldigt bra pris på. Hoppas dem är snygga oxå.




  



Syrran tyckte jag behövde en finduk eftersom på nyår så dukade vi med gardiner =)

 

 

Annars rullar allt på. Är fortfarande trött och mår illa. Vems ide var det att kvinnor ska må illa och vara sjukt trött då dem är gravida? Säkert en karl... Är glad att jag redan har en guldklimp sedan tidigare. Men som alla säger...man glömmer så fort. Sen blir man ju lite gladare när man tänker på den blivande bebisen.


Går bara fint för Charlie på dagis och att sova i egen säng. Så på så sätt känns allt bara fin fint! Livet rullar på!


Hoppas alla har det bra! Sköt om er!

Ovido - Quiz & Flashcards