Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Maria - 31 mars 2010 08:11

Har ju läst att man kan få mer krämpor i andra graviditeten. Med Charlie hade jag aldrig några bekymmer, lite trött i början men sen mådde jag som en prinsessa. Denna gång har jag varit trött, illamående och nu tror jag att jag ftt foglossningar oxå. Om jag överanstränger mig så får jag en brännande känsla över blygdbenet och det känns som baksidan av bäckenet är ett pussel. Skurade igår och jag blev nästan knäckt.

Har läst att det enda man kan göra är ju att vila, ev skaffa en gördel som stöd. Hoppas bara att det inte blir mer än så här. Tycker oxå jag är trött ofta, skulle behöva kolla ett blodvärde.


Hur klarar en del att skaffa 10 barn?   Måste ju slita vansinnigt på kroppen.


Skickar en stor GLAD PÅSK kram till mina vänner och famil. Saknar er!

Ovido - Quiz & Flashcards