Alla inlägg den 22 april 2010

Av Maria - 22 april 2010 20:27

Att man kan älska sitt barn så mycket. Det är verkligen meningen med livet! Min älskade Charlie! Din lillebror/syster kommer att bli lika älskad! Ni är mamma och pappas ögonstenar!   



Jag och Camilla for för ett par veckor sedan och fotade barnen hos en fotograf utanför Umeå:



 


Denna bild ska vi ha som förstoring.




     Våra små älsklingar:   Charlie och Felicia




    


               Roligt med bubblor





 


             Jag fick muta med lite russin




  



             Tittut lilleman



Av Maria - 22 april 2010 09:24

Förvånad hur enkelt det var att anmäla till försäkringskassan att man vab:ar. Vi har varit förskonade länge från sjukdom här hemma. Men igår slog magsjukan till. Roald fick skura hela köket och hallen. Han har idag feber lilleman och allt han dricker kommer upp efter en stund.

Vi som skulle hälsa på syrran i Östersund i helgen. Så typiskt! Såg fram emot det! Saknar mina systrar och syskonbarn!

Missade även mitt besök hos barnmorskan idag. Såg fram att höra hjärtljuden. Ja ja får hålla mig en vecka till!

Mkt sjukdom nu! Skickar en puss till Flisan som ligger på barn 2 med dropp pga hög feber.


Nä plikten kallar. Lilleman beställer saft.


   Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards