Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Maria - 12 juni 2010 21:07

Tiden springer verkligen iväg. Gick igår in i vecka 31. Bebisen vill gärna att jag rör på mig och blir lite sur när mamma vill ligga ner och vila.

Mår bäst av att få vila och ta saker i min takt. Börjar bli jobbigt med intensiva arbetspass. Jobbar helg nu och vi har det väldigt lugnt, så det passar mig bra.

Ska lägga ut en bild på mig och magen vid tillfälle. Tycker jag har så lite tid nu förtiden. Mycket som ska hinnas med hemmavid. Kommer lite uppdateringar på Charlie oxå. Han är så mkt. Det är mycket pussar och kramar nu. Även nallen ska få smaka på maten och vara med överallt. Sötungen vår! Känner att jag är så lyckligt lottad med en underbar make och unge!


Vecka 31:

 

I vecka 31 är medelkroppslängden 42 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 1800 gr. Huvudets omkrets är 29,5 cm. På grund av att hjärnan växer snabbt nu ökar den mer än vanligt i omkrets.

Ovido - Quiz & Flashcards