Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Maria - 14 juni 2010 13:29

  




Ja nu är magen i vecka 31. Kan man växa så mkt mer? Jo då, det har jag bildbevis på sedan Charlie. :) Roald har en grotesk bild i sin mobil. Oj oj oj säger jag bara, ingen vacker syn. Hela jag var svullen som en ballong. Satt nyss och kollade på bilder från våran bröllopsresa till Kreta. Man var ju ganska smal då...fast inte var man nöjd. Konstigt! Hade jag sån midja nu så skulle jag vara nöjd. :) Just nu njuter jag bara av att vara mamma och att känna lill*n sparka därinne. Livet är härligt!



     Kram på er

Av Maria - 14 juni 2010 13:12

   Nu är det 6 arbetspass kvar innan jag går på mammaledigt! Härligt! Jag, maken och Charlie ska ha en underbar sommar innan bebisen kommer i augusti. Känns som tiden dit kan gå snabbt! Mycket man ska hinna med på sommaren som vanligt!

Igår var jag och Charlie till Erika och Cassandra. Vi fick god lax till middan. Vi köpte med oss Texas Pecan-glass till efterrrätt. Var så mysigt att ses och barnen hade så kul ilag! Roligt att se! Måste göras om snart igen!




Charlie är en pojke som vill ha ordning och reda på sina leksaker =)



   



Charlie och nallen fikar bulle




 


Charlie tillsammans med farmor och farfar i ett blåsigt Strömsund



 




Charlie och morfar kör liten och stor skottkärra hemma på Noret. Kusin Izabelle tittar på. Hon är stora damen nu som gått ut första klass!

 

 

 

  


     Charlie tycker om att få bjuda på kaffe och kaka.

Ovido - Quiz & Flashcards