Alla inlägg den 2 september 2010

Av Maria - 2 september 2010 21:46

Väntan är över. Den 31 aug kl 02.07 föddes våran skatt Ellen. Hon vägde 3765 gr och var 52 cm lång. Helt underbar liten tjej.

Det var en bra men snabb förlossning. Kl 23,45 började värkarna och kl 02,07 var hon född. Allt gick så fort att jag hade svårt att hänga med vad som hände. Men det hela var en väldigt positiv upplevelse.

Charlie tycker det är väldigt spännande att lillasyster har kommit. Han är så snäll med henne, men man får hålla ett vakande öga.

Ett stort tack till goa Camilla som kom och tog hand om Charlie åt oss.


Lite bilder på vårat underverk:


 



Mina fina barn. En stolt storebror håller om lillasyster



 



Får jag lov att presentera Ellen Johannessen



  




Mina älsklingar. Jag är så lyckligt lottad...

Ovido - Quiz & Flashcards