Alla inlägg den 13 september 2010

Av Maria - 13 september 2010 19:45

Igår hade vi en ledsen tjej mest hela dagen. Man önskar dem kunde prata och berätta vad det är som är fel. Trodde det var magknip, men antagligen fick hon för lite mat. Jag kände mig inte pigg. Hade ont i huvudet, feber och ont i kroppen. Så nu upplever jag min första mjölkstockning. Då produceras även mindre mjölk, så lilla gumman fick nog inte nog med mat.  Idag är det bättre för både mamma och lilla Ellen. =) Imorgon blir hon 2 veckor, oj vad tiden går.


Charlie är så rolig. Kommer så många roliga kommentarer. Min lilla prins! Han är så duktig och snäll med lillasyster. Imorgon är det dax för föris igen. Blir roligt för honom att leka med lite kompisar igen. Jag gruvar bara för hur jag ska lyckas ta oss ut alla 3 till kl 9:00.


   Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards