Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Ge dina barn en extra stor kram ikväll

Av Maria - 21 januari 2011 15:33

Följer min föredetta arbetskamrats blogg och hennes öde får mig att tänka efter och uppskatta mina fina 2 barn. Kan inte föreställa mig hur det skulle vara att gå igenom ngt liknande, hoppas verkligen att allt går vägen denna gång. Men det tror jag att det gör. =)

Vet även om en annan arbetskamrat som gått igenom något liknande och det måste var en hemsk mardröm. Man tar så för givet att allt ska gå bra när man är gravid, är bara så glad att jag har mina 2 underbara friska barn.

Hittade via Ann-Louise sida denna blogg och livet är då så orättvist. Som mamma till små barn berör sådana hör öden extra mycket.

Så ge dina barn en extra varm kram ikväll och säg att du älskar dem   

 
 
Sara

Sara

22 januari 2011 20:44

Ååå ja man ska vara glad över att man haft lyckan att få sina småtroll och att allt gått bra.
Usch man kan verkligen inte sätta sig in i å förstå hur det skulle kännas...känner så otroligt mkt. med de och hoppas och tror nu att de ska få känna samma lycka som vi gör varje dag och som man nästan bara tagit för givet att alla ska få känna!

Maria du är verkligen en fin vän å dina ord i detta inlägg påminner en (fast man vet och ofta gör det) att man ska mysa å krama sina guldklimpar lite extra å vara glad över att ha fått dessa små barn i sitt liv.

Kraaam

http://novismamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 17 oktober 2012 17:55

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 17 oktober 2012 17:54

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 12 oktober 2012 17:42

Ja vintern börjar komma allt närmre. Känner mig lite stressad över vinterkläderna. Fick iaf tid över för att köpa Charlies vinterjacka idag. Det är 20% på juniorkläderna på Stadium. Dåligt med jackor till dem mindre barnen. Hittade ingen snygg till E...

Av Maria - 9 oktober 2012 10:33

Alla verkar ha läst Läckbergs böcker, så nu är det väl min tur! Tycker jag känner igen början. Läst den tidigare? Kanske börjat men inte läst ut den... Ska jobba eftermiddag. Barnen var inte sig lik när jag lämnade dem. Brukar knappt hinna säga hej d...

Av Maria - 30 september 2012 09:10

Intressant att se hur intresset växer fram. Charlie börjar intressera sig för bokstäver. Speciellt sitt namn. Nyss skrev han sitt namn utan att "kopiera"! Stolt mamma man är! Det är inte bara Gunilla "housewife" Persson som tycker sitt barn är begå...

Ovido - Quiz & Flashcards