Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Maria - 9 juni 2011 13:02

Igår fick Ellen grisa lite med maten, för annars vägrade hon äta. Fast vem vill äta i denna värme? Helst vill man bara ha ngt kallt...


Hon börjar få riktigt fina rejäla tänder upptill =) Min lilla käring...



     


Idag har jag hunnit en hel del på kort tid. Tvättat resten av trallen, blåst upp och fyllt Charlies pool (tyvärr var övre halvan trasig), gjort ärenden på byn och planterat blommor.

Så nu kan man med gott samvete ta det lugnt efter att vi hämtat storebror på föris. Sen blir det att ladda för en natthelg på jobbet. Oj vad jag jobbat mycket helg sista tiden. Men det har varit roligt! =) 


  Sola lugnt och smörj er =)

      

Av Maria - 9 juni 2011 12:52

Vilken värme vi har här, rena rama utlandsvärmen. När jag gick med Charlie på föris kl 8,30 var det 20 gradet varmt. Riktigt tryckande hett. Man ska ju inte klaga men oj oj....

Stackars Charlie hade brännt sig på armen och bak i nacken (långt ner) såg jag idag, trots smörjning x 3 igår. Så han fick ha långärmat idag, stackars liten. Så dåligt samvete man får...världen sämsta mamma.


 

Charlie på sin twistcar. Vi har köpt "skyddsskor" på www.lekmer.se då han lyckades nöta ut ett par skor på 3 veckor =)


 


Ellen älskar att leka med sin storebror och han är så snäll med henne. Roligt att se dem tillsammans! Det värmer extra i en mammas hjärta! 



Stor kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards