Alla inlägg den 7 december 2008

Av Maria - 7 december 2008 08:53


   God morgon!


Mitt första inlägg. Är ny på detta att blogga så man provar sig fram lite försiktigt. Många av mina nära vänner bloggar, så jag tänkte oxå försöka.


Tidig morgon idag. Charlie vaknade 7 men nu sover han igen. Somnade i min famn och det är ju så mysigt. Dem är allra sötast när dem sover, kan sitta och kolla och lukta på honom i evigheter. Är han verkligen min? =) Självklart är han finast i världen.


Fått extra ersättning från försäkringskassan såg jag. Har anmält löneöket. Nice!


Grattis till Alex och Håkan som den 5 dec fick en liten Oliver.


Hade myspys med Camilla, Christian och Felicia igår. Alltid lika trevligt!

Erika och Elin tittade förbi oxå för att hämta lekbågar till babysittern. Kul att se dem en snabbis!


Idag ska vi till Regina och David och fira födelsedagsbarnet David. Få se lilla Alva. Det var länge sen. Ny kryper hon, så det ska bli spännande!


Tänkte att jag vid varje inlägg ska dela ut en guldstjärna till någon som förgyllt min eller kanske någon annans vardag.

Idag får dagens guldstjärna gå till lilla Felicia som är en tapper tös.


     Kram Maria

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards