Alla inlägg den 16 december 2008

Av Maria - 16 december 2008 16:34

  Hej!


Ett snabbt inlägg.

Vaknade inatt och kände mig lite orolig i magen. Har legat på soffan hela dagen... Magsjuka? Är lite klen i kistan. Tack gode gud för att Roald är hemma, så han kan ta hand om lilleman.

För att förhindra att Roald oxå blir sjuk, så använder jag toaletten ner och han får ta den här uppe. Vi använder oxå handsrit + tvål. Usch för att inte må bra.

Skulle koka knäck, men det får bli en annan dag...


Mamma får fara hem idag. Hon ville inte stanna längre än nödvändigt. Förstår henne.



I våran familj så sa vi att endast barnen ska få julklappar. Nu har mamma köpt till oss ändå. Man kan då bli tokig.


Erika har utmanat mig i hennes blogg. Fixar det när jag är piggare vännen! :)


Tillbaka till soffan!


Dagens guldstjärna till Roald som pysslar om mig med cola och glass.


  Kram Maria

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards