Alla inlägg den 17 december 2008

Av Maria - 17 december 2008 11:15


Suttit sedan kl 9 för att hjälpa Roald att få biljetter till AC/DC som ska till Ullevi i juni. Omöjligt att komma fram på telefonen... Helt otroligt! Vill ju att han ska få fara.


Är pigg idag. Var nog bara ett 24 h virus. Usch!

Väntar med knäckkokning tills imorgon så man inte för över en massa virus i dem. :)  Vore ju som snyggt om man gav alla magsjuka i jul. Haha!


Charlie börjar verkligen gilla mat nu. Han slukar i sig gröt och mat. Det han inte är förtjust i alls är fruktpureér. Idag höll han på kräkas. Stackarn! Han trodde det var gröt på skeden och gapade för fullt, men det var ju mango. Blä! Haha!


En vecka till julafton. Under granen ligger det fullt med paket. Så mysigt! Ska bli skönt att komma hem till mamma och pappa. Bara mysa!


 Nä inga biljetter än... Hur länge kan dem räcka?? Bara fortsätta ringa.


  Kram Maria



Av Maria - 17 december 2008 11:02

Tre saker jag inte kan vara utan: Mat, värme och sängen

Tre saker jag ångrar: Åh så svårt... Ett visst förhållande i mina unga dar, att inte min familj bor på samma ställe och kanske att jag inte rest mer. Men livet är ju inte slut än.

Tre saker som gör mig glad: Min familj, mina vänner och att jag är så otroligt lyckligt lottad på alla plan

Tre saker som gör mig arg: barnarbete, djurplågeri och skitsnack

Tre människor jag beundrar: Mina föräldrar som uppfostrat oss 3 systrar så bra och min syster Moncan som kämpat på som ensamstående mamma. Beundrar självklart oxå  min syster Malin som gjort det så bra med barn och utbildning m.m Oj det blev 4.....

Tre saker jag skulle vilja göra: Vinna massa pengar, betala av alla lån och köpa ett nytt hus till mamma och pappa

Tre maträtter eller ingredienser jag gillar i köket: VITLÖK, fetaost och mammas biff

Tre Tv program jag ser: Greys anatomy, Desperat Housewifes och nyheterna

Tre saker jag har med mig i livet: Mer visdom, mer tålamod och mer kunskap


Tre saker på önskelistan: Syskon till Charlie, att hela min familj flyttar hit och att alla jag håller kär får vara frisk


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards