Direktlänk till inlägg 17 december 2008

Svårt med AC/DC biljetter

Av Maria - 17 december 2008 11:15


Suttit sedan kl 9 för att hjälpa Roald att få biljetter till AC/DC som ska till Ullevi i juni. Omöjligt att komma fram på telefonen... Helt otroligt! Vill ju att han ska få fara.


Är pigg idag. Var nog bara ett 24 h virus. Usch!

Väntar med knäckkokning tills imorgon så man inte för över en massa virus i dem. :)  Vore ju som snyggt om man gav alla magsjuka i jul. Haha!


Charlie börjar verkligen gilla mat nu. Han slukar i sig gröt och mat. Det han inte är förtjust i alls är fruktpureér. Idag höll han på kräkas. Stackarn! Han trodde det var gröt på skeden och gapade för fullt, men det var ju mango. Blä! Haha!


En vecka till julafton. Under granen ligger det fullt med paket. Så mysigt! Ska bli skönt att komma hem till mamma och pappa. Bara mysa!


 Nä inga biljetter än... Hur länge kan dem räcka?? Bara fortsätta ringa.


  Kram Maria



 
 
Erika

Erika

17 december 2008 12:06

Åhh så mumsigt med pureér! Men stackarn att han inte tycker om frukt, men jag lovar d kommer! D tar minst 70 ggr innan ett barn kan säga om d gillar en sak eller inte. Äter han mer kesoliknande nu i konsistensen eller? Pussen

http://eraijka.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 17 oktober 2012 17:55

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 17 oktober 2012 17:54

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 12 oktober 2012 17:42

Ja vintern börjar komma allt närmre. Känner mig lite stressad över vinterkläderna. Fick iaf tid över för att köpa Charlies vinterjacka idag. Det är 20% på juniorkläderna på Stadium. Dåligt med jackor till dem mindre barnen. Hittade ingen snygg till E...

Av Maria - 9 oktober 2012 10:33

Alla verkar ha läst Läckbergs böcker, så nu är det väl min tur! Tycker jag känner igen början. Läst den tidigare? Kanske börjat men inte läst ut den... Ska jobba eftermiddag. Barnen var inte sig lik när jag lämnade dem. Brukar knappt hinna säga hej d...

Av Maria - 30 september 2012 09:10

Intressant att se hur intresset växer fram. Charlie börjar intressera sig för bokstäver. Speciellt sitt namn. Nyss skrev han sitt namn utan att "kopiera"! Stolt mamma man är! Det är inte bara Gunilla "housewife" Persson som tycker sitt barn är begå...

Ovido - Quiz & Flashcards