Alla inlägg den 13 december 2008

Av Maria - 13 december 2008 09:38


  Sankta Lucia....

Det var inte igår man såg ett luciatåg. Gav på förslag till Roald att vi skulle gå till kyrkan idag och se på luciatåg. Men han lät inte så sugen.


Kevin vann idol igår. Det var ju inte mer än rättvist. Missade finalen, för då sov jag på soffan. Jobbigt att ränna på byn under dagen. Haha!


Igår bjöds det på jullunch på jobbet. Det var gott och riktigt kul att träffa lite jobbarkompisar. Var upp en sväng på avdelningen och visade upp oss. Det såg sig likt ut, förutom att dem gjort om hissarna. Det var på tiden.

Meddelade att 1 aug ska jag komma tillbaka och jobba. Tänkte först börja jobba innan sommaren, men sen tänkte jag om. Vem vill jobba på sommaren?? :)


Var på Barnens hus och inhandlade lite julklappar till Charlie och även en ny barnstol. Babyskyddet är för litet, så nu var det dax.


Pratade med mamma igår och det var hyfsat där. Gick sakta framåt. Får soppa att äta, men hon hade inte så mkt aptit heller för att äta.


Camillas lilla Felicia får då aldrig vara frisk länge. För en vecka sen hade hon feber (40 grader) och fick fara på sjukhuset. Inatt hade hon magsjuka så det bara sprutade överallt. Fick även då fara på sjukhuset. Sa till Camilla att dem sköter sjukhusebesöken åt oss andra oxå.


Nä nu ska jag ta hand om min trötta son.


  En guldstjärna till min tappra mamma!


    Kram Maria



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards