Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

Regnet öser ner

Av Maria - 15 juni 2009 20:06

Idag kan man säga att det öser ner.  Det har regnat hela dagen så gott som. Tråkigt att inte kunna gå ut någonting.


Har en orolig kille. Han somnar i sin egen säng. Men vaknar mitt i natten och är så ledsen. Så då får han sova med oss. Kanske är det ngn utvecklingsfas eller några nya tänder på G. Kan vara så mkt.


Idag tog han ett par steg på egen hand. Han tycker nog att det är otäckt utan stöd, för han sätter sig lika fort igen. Han går väldigt bra med gåvagnen. Han går fram och tillbaka med den hela tiden. Ibland kan han oxå vända med den. Idag gick han t.o.m med sin gräsklippare som inte är mycket till stöd, stödjer han sig på den så ramlar han.  Får han bara lite mer mod så är det inte långt kvar. :)


Roald jobbar kväll. Saknar min gubbe!

Vi letar ny bil för fullt. Men hittar ingen som duger. Hatar att leta bil.


   Kram på er

 
 
Erika

Erika

16 juni 2009 12:00

Ska ni köpa ny bil?

http://eraijka.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 17 oktober 2012 17:55

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 17 oktober 2012 17:54

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 12 oktober 2012 17:42

Ja vintern börjar komma allt närmre. Känner mig lite stressad över vinterkläderna. Fick iaf tid över för att köpa Charlies vinterjacka idag. Det är 20% på juniorkläderna på Stadium. Dåligt med jackor till dem mindre barnen. Hittade ingen snygg till E...

Av Maria - 9 oktober 2012 10:33

Alla verkar ha läst Läckbergs böcker, så nu är det väl min tur! Tycker jag känner igen början. Läst den tidigare? Kanske börjat men inte läst ut den... Ska jobba eftermiddag. Barnen var inte sig lik när jag lämnade dem. Brukar knappt hinna säga hej d...

Av Maria - 30 september 2012 09:10

Intressant att se hur intresset växer fram. Charlie börjar intressera sig för bokstäver. Speciellt sitt namn. Nyss skrev han sitt namn utan att "kopiera"! Stolt mamma man är! Det är inte bara Gunilla "housewife" Persson som tycker sitt barn är begå...

Ovido - Quiz & Flashcards