Direktlänk till inlägg 19 juni 2009

Ingen bil

Av Maria - 19 juni 2009 08:41

Hejsan!


Ja nu sitter jag i dalarna, Mockfjärd. Här bor min syster med familj. Vi for i onsdags och det var inte mina bästa 62 mil. Charlie var ledsen och grinade halva vägen. Tog 9 h ner.

Vi har kollat på 2 bilar, men dem var inte vad säljarna utlovade. Man kan bli ngt förbannad när folk tror att man inte ska se vissa saker. Speciellt när man åker så långt. Vi har kollat på en i Borlänge (3mil bort) och en i Örebro (18 mil bort). Nu har man tappat luften. Men vi har ingen brådska. Skönt att ha alla pengar kvar... :)


Idag ska midsommar firas i en stuga som Malin och Glenn hyr. Roald, Pappa och Glenn for redan igårkväll. Dem skulle basta och dricka lite öl. Känner jag min Pappa rätt så blir det kanske en halv öl. =) Han och jag är ganska lika, inga stordrickare.

Vi har det mysigt. Myser med Charlies kusiner =) Men det är riktigt skitväder. Som vanligt på midsommar!


   Ha en trevlig helg!

 
 
Erika

Erika

19 juni 2009 10:46

Åh så trist att de har utlovat mer än vad bilarna är. Men ni kanske hittar nåt innan ni åker hem? Hoppas ni får en underbar midsommar iaf. Kram på er

http://eraijka.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 17 oktober 2012 17:55

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 17 oktober 2012 17:54

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 12 oktober 2012 17:42

Ja vintern börjar komma allt närmre. Känner mig lite stressad över vinterkläderna. Fick iaf tid över för att köpa Charlies vinterjacka idag. Det är 20% på juniorkläderna på Stadium. Dåligt med jackor till dem mindre barnen. Hittade ingen snygg till E...

Av Maria - 9 oktober 2012 10:33

Alla verkar ha läst Läckbergs böcker, så nu är det väl min tur! Tycker jag känner igen början. Läst den tidigare? Kanske börjat men inte läst ut den... Ska jobba eftermiddag. Barnen var inte sig lik när jag lämnade dem. Brukar knappt hinna säga hej d...

Av Maria - 30 september 2012 09:10

Intressant att se hur intresset växer fram. Charlie börjar intressera sig för bokstäver. Speciellt sitt namn. Nyss skrev han sitt namn utan att "kopiera"! Stolt mamma man är! Det är inte bara Gunilla "housewife" Persson som tycker sitt barn är begå...

Ovido - Quiz & Flashcards