Direktlänk till inlägg 1 december 2009

Ny säng

Av Maria - 1 december 2009 22:32

Vi har fått överta kusin Iza:s gamla växa-säng. En jättefin säng.

Tänkte kanske Charlie skulle kunna sova i den, är ju bredare så kan han vända sig bättre i sömnen. Det som var bra är att det är en liten kant så det är ingen fara att han ramlar ut i sömnen. Går iaf inte bättre för honom att sova i den, så fort man nuddar madrassen så vaknar han och skriker + sträcker upp armarna. Så han sover hos oss. Det funkar väl bra, men man kan ju inte breda ut sig som man vill. Sen vill man ju kunna ligga och kramas lite med sin käraste innan man ska somna... Men det kommer väl.




  




Glöm det morsan, här ska inte jag sova. Är mycket mysigare hos dig och Pappa!   

 
 
Ingen bild

Malin

3 december 2009 08:58

Nej de små liven förstår nog vad man räknat ut.. men låt sängen stå där och så får han gå dit när han själv vill.. så till slut kanske..ni får kramas lite. Kram

 
Ingen bild

Moncan

3 december 2009 21:06

Men vad bra att ni fått upp sängen, hoppas han kan sova i den också...krama Challe frå oss.

 
Erika

Erika

4 december 2009 11:43

D löser sig tillslut :) Fast jag håller på att knasa ihop då lilla C legat hos oss i 3 nätter, skulle aldrig palla varje natt. Ni gör det bra!

http://eraijka.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 17 oktober 2012 17:55

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 17 oktober 2012 17:54

Fick Ellos katalogen idag. Charlie fick syn på en Blixten bil han vill ha. Sa att den är väldigt dyr och vi får spara. - Då får ni sluta köpa massa byxor och tröjor till mig, hur ska ni annars kunna spara! Ha ha, ja det fick mig att dra lite extra...

Av Maria - 12 oktober 2012 17:42

Ja vintern börjar komma allt närmre. Känner mig lite stressad över vinterkläderna. Fick iaf tid över för att köpa Charlies vinterjacka idag. Det är 20% på juniorkläderna på Stadium. Dåligt med jackor till dem mindre barnen. Hittade ingen snygg till E...

Av Maria - 9 oktober 2012 10:33

Alla verkar ha läst Läckbergs böcker, så nu är det väl min tur! Tycker jag känner igen början. Läst den tidigare? Kanske börjat men inte läst ut den... Ska jobba eftermiddag. Barnen var inte sig lik när jag lämnade dem. Brukar knappt hinna säga hej d...

Av Maria - 30 september 2012 09:10

Intressant att se hur intresset växer fram. Charlie börjar intressera sig för bokstäver. Speciellt sitt namn. Nyss skrev han sitt namn utan att "kopiera"! Stolt mamma man är! Det är inte bara Gunilla "housewife" Persson som tycker sitt barn är begå...

Ovido - Quiz & Flashcards