Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Maria - 26 juli 2009 23:09

Ja nu har vi varit hem till mormor och morfar en sväng. Att komma hem dit är verkligen så skönt. Där är jag uppväxt, så där känner jag mig verkligen som hemma. Eftersom det ligger i skogen, så kan man inget annat än ta det lugnt. Älskar det där stället. :) Bodde där tills 1:a året på gymnasiet. Då flyttade jag hemifrån. Lite för tidigt kan jag tycka idag CHarlie får gärna bo hemma tills han blir 40 år. Nä nu skämtar jag, tills han gått ut gymnasiet iaf. ;)

 Vi har iaf haft mulet och regn, så det har inte varit ngt strålande väder. Jag och Pappa hann iaf med en promenad med vagnen imorse.

Charlie gillade att jaga och prata med katterna. :) Undrar om dem uppskattade det lika mycket??

Nu är vi iaf hemma i vårat mysiga hus igen. :) Imorgon ska jag njuta av min sista lediga dag. För på tisdag natt börjar jag jobba igen. Blir skönt att komma igång på riktigt igen.






GIssa om mamma blev rastlös när jag sov 3 timmar idag :)







Mormor har en sån kul poliscykel. Men jag var inte riktigt säker vilket håll man ska sitta åt.    :)






Hej och Hå






Nu är det rätt håll va?







Kronblomsoffan :)




Ovido - Quiz & Flashcards