Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Maria - 21 februari 2009 10:11

Igår kom faster Ann-Irene på besök. Det tycker Charlie är roligt. Var på brahumör hela kvällen. Däckade kl 21 efter att knappt sovit ngt på hela dagen :)  Gillar besök denna killen.












Charlie och hans faster Ann-Irene









Ikväll blir det tjejfest hos Desire. Det ska bli roligt. Min första fest sedan min möhippa 26 juli 2007. Gissa om detta ska bli spännande.

Var på systemet igår. Kände mig helt bortkommen där bland alla vinflaskor. Var ju inte igår man inhandlade något åt sig själv. =) Bilen startade igår då det blev lite mildare ute, så jag tog mig på bolaget.

Ska jobba imorgon eftermiddag så det blir till att ta det lugnt ändå. Men kul ska det bli att gå ut och dansa lite. Kanske sjunga lite karaoke...










Kvällens berusningsmedel  =)




En krya på dig kram till Charlies kusin Thilde som har magsjuka. *kram* Hoppas du mår bättre snart och Frida och Lowa klarar sig.



                 Kram Maria och Charlie

Ovido - Quiz & Flashcards