Alla inlägg den 13 april 2011

Av Maria - 13 april 2011 09:50

Som den buzzador jag är så har jag under 4 veckor provat på att hyra film gratis från www.lovefilm.se Har tidigare provat denna sida och var då besviken över att aldrig få dem filmer jag önskade. För oftast vill man ju hyra lite nyare filmer. Blev tyvärr besviken även denna gång. Fick hyra 4 filmer under denna period, men tyvärr så var 2 filmer några som inte ens låg på min filmlista. Fick genast hemskickade 2 nya, men de 2 felaktiga räknades in i mina 4 filmer/månad. Det som är skönt är att man slipper åka ut och hyra film, men jag skulle inte betala hos www.lovefilm.se Tyvärr! Kanske du blir nöjd hos www.lovefilm.se 


På tal om bra film så berättade jag ju om "The Town" med Ben Affleck. Den var riktigt bra och sen så är han ju ganska så snygg att se på oxå. Att han är lite av en soft badboy gör ju det hela lite intressantare oxå...


  Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards