Alla inlägg den 18 april 2011

Av Maria - 18 april 2011 14:10

Bägge barnen sover samtidigt och det är man inte så van vid... Man märker att Charlie inte är pigg:

- Mamma jag är trött.

- Gå upp och lägg dig i mammas säng så kommer jag sen när Ellen ätit klart.

Charlie går upp till våran säng och när jag tittar till honom så sover han. I vanliga fall ska man alltid ligga hos honom tills han somnar.

Rensat lite papper och satt in i pärmar. Visst är det svårt att veta vilka papper som man måste spara?

Maken jobbar kväll, så ikväll är det bara jag och barnen. Får se hur Charlie mår nu på eftermiddan, han har inte fått ngn ipren sen igårkväll. Så hoppas febern börjar ge med sig. Vi skulle ju umgås med Camilla och Felicia denna vecka som oxå har påsklov....




Lillasyster är glad som slipper vara sjuk som storebror


 


Charlie vill ha lite privatliv på pottan ;)



   



Ellen ligger bland sina leksaker och kollar på bolibompa

 

 

 

Trevlig måndag på er!

Av Maria - 18 april 2011 08:55

Lilleman har nu sedan lördagskväll haft feber, rinnsnuva och hosta. Ellen är oxå lite snuvig och Roald är hängig. Jag känner oxå av lite i halsen. Tur det kommer nu iaf och inte tills helgen då vi ska hem till Jämtland. Längar efter mina systrar...

Ute skiner solen och jag hängde igår ut första tvätten på torkvindan. Lovely! Äntligen vår!

Ovido - Quiz & Flashcards